Samsung RS65DG5403S9 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS65DG5403S9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Arjan 16-06-2024

Perfecte Koeling en Vriezing

Geschreven voor: Samsung RS65DG5403S9

Ruime koelkast met stijlvol design en uitstekende koelprestaties. Aanrader!

Pluspunten

• Ruime planken en lades
  • Twin Cooling Plus
  • Energiezuinig (met App)
  • Stijlvol Design
  • Water- en IJsmachine

Minpunten

• Geen Extra Accessoires (bijv. flessrek)
  • IJsblokjes springen alle kanten op

Ramsan 22-05-2024

Prachtige en zeer ruime Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS65DG5403S9

Wat leuk dat we deze grote koelkast mogen testen via review.nl. Het is een grote koelkast maar met een prachtige uitstraling. Helaas zie je wel vingerafdrukken, maar deze zijn ook weer makkelijk te verwijderen.

Heerlijk om altijd koud water te kunnen tappen en ijsblokjes bij de hand te hebben. Zeker wanneer het buiten zo’n mooi weer is

De binnenkant van de koelkast is enorm. Je kunt er echt alles in kwijt. Een heel kratje bier, geen probleem. Een grote verjaardagstaart, ook geen probleem en de deur kan gewoon dicht. Daarnaast nog genoeg ruimte voor lekkere hapjes en drankjes voor een verjaardag.

Qua geluid valt het me reuze mee. Uiteraard hoor je wanneer de ijsblokjes klaar zijn en wanneer de koelkast water pakt om de blokjes weer aan te vullen. Helaas zit er geen verlichting bij het tappen van water of ijsblokjes, Verder is de led verlichting in de koelkast maar ook zeker in de vriezer perfect.

De ijsemmer zit in de deur verwerkt waardoor er geen ruimte in de vriezer verloren gaat.
Je kan de koelkast verbinden met WIFI waardoor je op je Samsung telefoon de koelkast kan bedienen met bijvoorbeeld de functie snel vriezen, wat heel handig is wanneer je snel een aantal producten wil laten bevriezen. Uiteraard maakt de koelkast dan wel iets meer geluid.
Verder kan je zien wat het energieverbruik is en kan je de temperatuur instellen.

Mijn conclusie; echt een prachtige koelkast met enorm veel ruimte in zowel koelgedeelte als vriesgedeelte.

Pluspunten

• enorm ruim in zowel koelgedeelte als vriesgedeelte
  • altijd koud water of ijsblokjes in de buurt
  • mooi design
  • zeer stil

Minpunten

• geen verlichting bij tappunt water/ijsblokjes

JudSp 17-05-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: Samsung RS65DG5403S9

De Samsung RS65DG5403S9EF is een gebruiksvriendelijke koelkast die wij een aantal weken via
review.nl hebben mogen testen. De koelkast/diepvries heeft een strak stainless steel design met veel
opbergruimte. De verlichting zorgt ervoor dat er geen donkere hoeken in de koelkast/diepvries zijn
zodat je altijd alles kan zien. De ijsblokjes unit met gekoeld water is zeker een toevoeging aan dit
apparaat. Wel is de hoeveelheid ijs die er uitkomt slecht af te mikken. Op het moment dat het
apparaat aan staat heb je geen last van het geluid. Ook kan je het apparaat verbinden met een app
op je telefoon. Via de app kan je onder andere de temperatuur instellen en het stroomverbruik in de
gaten houden. Om ervoor te zorgen dat het apparaat minder stroom verbruikt zit er een AI energy
mode in de app, deze regelt vanzelf het stroomverbruik.

• Veel ruimte

Michael 16-05-2024

Groot gebruikersgemak

Geschreven voor: Samsung RS65DG5403S9

De Samsung RS65DG5403S9EF is een indrukwekkende koelkast welke we hebben mogen testen en heeft een grote opbergruimte in zowel het koel- als vriesgedeelte, waardoor deze ideaal is voor een groter huishoudens die veel vers voedsel en bevroren producten willen opslaan.

De vele gebruikersgemak functies, zoals de stille werking en de no frost optie, zorgen voor een aangename ervaring en weinig onderhoud. Bovendien biedt deze koelkast het gemak van een ijsblokjesmachine en heerlijk koel gekoeld water, perfect voor verfrissing op warme dagen of als je gewoon zin hebt in een gekoeld drankje.

De koelkast is uitgerust met een wifi-module en hiermee kan je als gebruiker eenvoudig de status en het verbruik van de koelkast volgen via een handige app. Tevens zijn de temperatuur instellingen te beheren.

Pluspunten

• Capaciteit
  • Stil
  • Ijsmachine met gekoeld water

Minpunten

• Nog geen tegengekomen

a***************@p******** 15-05-2024

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RS65DG5403S9

Al 14 jaar de gelukkige bezitter en het gemak ervaren van een side-by-side. Grootste probleem van dit “oudje” is de hoeveelheid geluid dat deze produceert in mijn open keuken. Tijd voor een zoektocht naar een vervanger. Via “Kieskeurig” heb ik de mogelijk gekregen om deze Samsung RS65DG5403S9, vrijstaande Amerikaanse koelvriescombinatie te testen.
Deze koelkast combineert een strak design met indrukwekkende functionaliteit, waardoor het een uitstekende keuze is voor huishoudens die op zoek zijn naar een ruime en gebruiksvriendelijke koelkast.
Het koeldeel biedt een zeer ruime capaciteit, waardoor je veel levensmiddelen kunt opslaan zonder ruimtegebrek te ervaren. Ideaal voor gezinnen of mensen die graag vooruit plannen met hun boodschappen.
Het gebruiksgemak van deze koelkast is prima. De heldere witte LED-verlichting zorgt voor uitstekende zichtbaarheid in elke hoek van de koelkast. Het schoonmaken mag geen problemen geven. De aanwezigheid van wieltjes onder de koelkast maakt het verplaatsen eenvoudig, handig als je een keer onder de koelkast moet of wil reinigen.
Een belangrijke factor voor veel huishoudens met een open keuken is het geluidsniveau van de koelkast. Deze koelkast presteert uitstekend op het gebied van stilte, waardoor het geen storende factor in huis is.
De ingebouwde water- en ijsdispenser voegt een extra element van luxe toe aan deze koelkast. De installatie met de bestaande aansluiting was probleemloos.
De integratie met de SmartThings app biedt extra functionaliteit, zoals de AI Energy Mode waarmee je kunt besparen op energieverbruik. Het is ook mogelijk om de koelkast te koppelen met Google Home voor spraakgestuurde bediening, echter zijn de functies beperkt.
Het No Frost-systeem voorkomt ijsvorming in zowel het koel- als vriesgedeelte, waardoor handmatig ontdooien tot het verleden behoort.